BOOK REVIEW: ΠΟΥΡΓΚΑΤΟΡΙΟ του JOHN KILLIAN από ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

Book Review: ROOF GARDEN της ΜΑΡΙΑΣ ΠΑΝΑΓΗ από ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΚΤΟΣ


 (Της Κατερίνας Τσαμπά)

Ένα ακόμα βιβλίο αυτοβελτίωσης έπεσε στα χέρια μου καθόλου τυχαία θα έλεγα. Η συνάντησή μου με τη Μαρία ήταν πιστεύω καρμική. Βρεθήκαμε στο Φεστιβάλ Βιβλίου 2024 στη Θεσσαλονίκη. Μου μίλησε με το που με είδε κι αυτό ήταν. Όση ώρα ανταλλάζαμε κουβέντες ήταν σαν να γνωριζόμαστε χρόνια.

Πήρα το βιβλίο της ενστικτωδώς και δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή. Είναι ένα όμορφο ανάγνωσμα. Είναι σαν να συζητάς με μια φίλη σου. Που θα της πεις για την καθημερινότητά σου, τους προβληματισμούς σου, τις αλλαγές σου από τις εμπειρίες σου. 

Τα θέματα που πιάνει είναι πολύ σημαντικά: αυτοεκτίμηση, ανθρώπινες σχέσεις, στόχους, διαχείριση χρόνου και πολλά ακόμα. Μέσα από βιωματικές ιστορίες, όμορφα και καθόλου διδακτικά (γι' αυτό την ένιωσα σαν καλή μου φίλη) ένιωσα να είμαι μαζί της καθώς διάβαζα, να κοιτιόμαστε στα μάτια και να συνομιλούμε. Οι λέξεις της έρεαν σαν νερό, με μια απλή γλώσσα και από τη δική της οπτική γωνία. Γιατί τα βιβλία αυτοβελτίωσης είναι αυτό. Η οπτική γωνία ενός/μίας γνώστη/τριας. Και η Μαρία μπορούν όντως να σε βοηθήσουνε. Ό,τι θα έκανε μια/ένας ψυχολόγος στη συνεδρία είναι γνώστρια μιας και είναι εκπαιδεύτρια προσωπικής ανάπτυξης. Ξέρει καλά τι λέει και πώς να σου δώσει το μήνυμα να δεις τη ζωή αλλιώς. Εσύ απλώς αφέσου στις λέξεις της και νιώσε σίγουρος/η ότι είσαι σε καλά χέρια. 

Καλή ανάγνωση.

Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε εδώ.


Σχόλια